Deltek TE dla Vantagepoint: Aplikacja do zarządzania czasem i wydatkami dla profesjonalistów w podróży.
Deltek TE dla Vantagepoint to aplikacja dla profesjonalistów, którzy zawsze są w ruchu. Dzięki tej aplikacji możesz łatwo rejestrować czas i wydatki oraz wprowadzać je dokładnie w dowolnym miejscu i czasie, nawet gdy jesteś poza biurem. Funkcje aplikacji pozwalają na tworzenie i przesyłanie wydatków, w tym zdjęć paragonów przesyłanych bezpośrednio do raportów wydatków, zatwierdzanie kart czasu pracy i wydatków oraz wysyłanie e-maili do pracowników, którzy muszą edytować lub przesyłać karty czasu pracy.
Jedną z najlepszych funkcji aplikacji jest możliwość dostępu do ulubionych lub ostatnich projektów w celu szybkiego i łatwego wprowadzania danych. Aplikacja automatycznie sprawdza zmiany w kartach czasu pracy, gdy włączona jest audytoryjna rewizja. Możesz łatwo i bezpiecznie uzyskać dostęp do aplikacji za pomocą 4-cyfrowego kodu PIN. Aby korzystać z aplikacji, wymagana jest licencja użytkownika Deltek Vantagepoint, a także skontaktuj się z zasobem IT firmy, aby uzyskać firmowy adres URL mobilnego Deltek T&E potrzebnego podczas konfiguracji.
Ogólnie rzecz biorąc, Deltek TE dla Vantagepoint to doskonała aplikacja do zarządzania czasem i wydatkami dla profesjonalistów w ruchu. Ułatwia proces wprowadzania kart czasu pracy i wydatków oraz czyni to bardziej wygodnym w dowolnym miejscu i czasie.
Opinie użytkowników o Deltek TE for Vantagepoint
Czy próbowałeś Deltek TE for Vantagepoint? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!